.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام مدارس مازندران در تابستان باز است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: حتی اگر صرفا به بازی کردن دانش‌آموزان در حیاط مدارس قانع شویم، در هیچ مدرسه‌ای در تابستان به روی دانش‌آموزان بسته نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس محمدعلی امیری  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در آستانه گرامیداشت هفته جوان، اظهار داشت: انتخاب جوان برتر در حوزه آموزش و پرورش، در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت برای ما بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: برنامه‌های آموزش و پرورش در طی 9 ماه، فرصت خوبی برای آماده شدن بچه‌ها جهت ورود به جامعه است اما وقفه سه ماهه‌ای در تابستان برای تربیت دانش‌ آموزان اتفاق می‌افتاد از دغدغه‌های آموزش و پرورش بود که تابستان دانش‌آموزان نباید بدون برنامه طی شود.

‌این مسئول افزود:‌ سال گذشته پیش‌بینی می‌کردیم که بیش از 130 هزار دانش‌آموز را در برنامه‌های اوقات فراغت، زیر پوشش قرار دهیم و بر اساس آمار دبیرخانه، 141 هزار دانش‌آموز در این طرح حضور یافتند.

‌امیری با بیان اینکه علاوه بر این، برخی دانش آموزان روستایی هستند که اوقات فراغت آنها در خانواده تامین می‌شود و بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها ورزیدگی اجتماعی را برای دانش‌آموزان روستایی به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال سعی کردیم دانش‌آموزان بیشتری را زیر پوشش قرار دهیم، ادامه داد:‌ امسال پیش‌بینی کرده‌ایم که بیش از 200 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تمام مدارس در فصل تابستان فعال هستند، یادآور شد:‌حتی اگر صرفا به بازی کردن دانش‌آموزان در حیاط مدارس قانع شویم، در هیچ مدرسه‌ای در تابستان به روی دانش‌آموزان بسته نمی‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.